16 Şubat 2007 Cuma

Zaman Makinesi

Bugün cuma, haftanın en sevdiğim günü. Cuma günü işten çıkıp evime gittiğim zaman kendimi çok mutlu hissediyorum ama o andan itibaren birden zaman hızla akmaya başlıyor, sanki biri zaman akış kolunu + yönüne çeviriyor. Etrafımda uçuşan çeşit çeşit renkler, ışık noktacıklarının uzayıp çizgi halini almasına görmesem de zamanın akışındaki bu hızlanmayı fark etmemek imkansız. Cuma akşamı evimde ya da pınar'da mutlu mutlu otururken, gözümü kapatıp açmamla pazar gecesine akrebin 12'e yaklaştığı ana hızlı bir ışınlanmam söz konusu oluyor. Bu nedenle pazar gecesi saat 12 olunca tekrar beni cuma akşamına atacak bir sistem geliştirme çabalarına giriştim. O yüzden justin, interpol, çok sevdiğim yakın dostum ceza'yı arayarak şimdilik albüm çalışmalarına ara verip, kendimi bu bilimsel çalışmaya adamaya ve benim gibi sıkıntı çeken tüm insanlara yardım etmeye karar verdiğimi açıkladım, bu karırım karşısında son derece üzüldüklerini seslerinden anlasam da bana dostlarım olarak verdikleri destekten çok mutlu oldum. Makinanın çalışma prensibi çok basit olacak, pompa fabrikasında çalıştığım için, bu mantığı zaman makinama da aktaracağım. Emme ucunu pazar 12'e basma ucunu da cuma 18'e ayarlayacağım ve bingo pat diye cumaya geri dönmüşüm. Daha draft halinde olan çizimlerinmi belki ilerde sizinle de paylaşırım.

1 yorum:

unique dedi ki...

yani barincim, iyi diyorsun hos diyorsun ve sonunda "pompa" teknolojisini olaya bulastirarak cuma gecesi bile olsa isten uzaklasmamis oldugunu gosteriyorsun!! Senden beklemiyordum bunu :)

Ne kadar haftaicinden senin kadar nefret etmesemde, haftasonundan da senin kadar zevk alamiyorum.. Cunku haftasonu bile olsa sevgili ile gorusmek benim icin zor oluyor biraz. Su zaman makinasi benim de bu isimi gorur mu sence?

Cuma aksamini sevgilisiyle gecirenlere kocaman sevgiler benden!