6 Şubat 2007 Salı

ISD - PDSO

Evet burdan size gururla bildirmekten memnuniyet duyarım ki yeni bir oluşumun başlangıcını attım. Bu oluşum toplumun her kesiminden, her ülkeden bireye açıktır. Ben son derece kutsal ve önemli bir misyon doğrultusunda bir araya geldiğimizi ve gelecek nesiller için hayatı değiştirebileceğimizi düşünüyorum. Bu hedefi başarmak için sizin desteğinize ihtiyaçım var. Damla damla büyüyeceğiz, birken iki, ikiyken on, sonra ise milyonlara ulaşacağız. Evet sevgili dostlarım, bacılarım, kardeşlerim, bradırlarım, sisterlarım artık Türkiye'nin ve Dünya'nın ihtiyaç duyduğu taze kan burada. Artık tüm husumetleri sonlandıracak, çevreyi koruyacak, açlıkları sonlandırıp savaşları bitirecek örgüt burada, Ispanak Sevmeyenler Derneği (People Dislike Spinach Organization) resmen kurulmuştur. Aramıza bizden biri gibi gözüküp bizi içten yıkmaya çalışan Diego gibi insanlar çıkacaktır ama biz öyle bir kenetleneceğiz ki aramıza girmeye çalışan bu mikropları bu hastalıkları sistemimizden uzak tutacağız. Yaşasın ISD Yaşasın Özgürlük. Lütfen aramıza katılmak isteyenler commentleriyle bana destek olsunlar.

8 yorum:

Diyavol dedi ki...

Ben de severim ıspanağı.. Bu işin sonunda kan dökülecek anlaşılan.

melf dedi ki...

bundan sonra arkanı kollasan iyi olur alibaz. Bir ipte tek cambaz olur.

Diyavol dedi ki...

Bizim yanımızda Temel Reis var. İşin sonunda dayağı kimin yiyeceği belli.

melf dedi ki...

Benim geliştirdiğim cihazlarla kimse karşımda duramaz. Ispanak sevenler, hepiniz sonunda önümde diz çökeceksiniz... Nihahahahaha

Adsız dedi ki...

barin o ispanagi sana kabasakal olma diye yediriyolar patronlarn (kilo almaya basladin diye) temelreis gibi fit ol istiyolar aslinda...Bi de bugun sakalli mi gittin nedir iyice urkutmusun milleti. ben de safinaza benziyorum yaa ehehehehehehe o da ayri

melf dedi ki...

yapıyoz ya kızım spor, kas onlar kas, kabasakal da kaslı güçlü bir adam hem, Temel Reis gibi hormonlu, kimyasal maddeler içiren o iğrenç ıspanaktan yemiyor, adam senelerce spor yapmış, vücut geliştirmiş.

Adsız dedi ki...

senin idolun kabasakalsa ben bisey diyemem barincim...bide sana bi haberim var cuma ya lazanya yapıcam sana yine ama daha deisik bil bakalim icinde ne olucak :)

mokan dedi ki...

yıllarca o çizgi filmi ıspanak demir yapar diye izlettiler. ıspanak demir falan yapmıyormuş.sonuç: boşa geçen zaman.ben bu kandırma sonucu boşa geçen zamanıma karşılık olarak ıspanak üreticilerinen tazminat istiyorum.gerekirse meclisin önünde ıspanak yakarım.