20 Şubat 2007 Salı

Doğum günü

Bugün benim doğum günüm. Ne hissetiğimi inanın hiç bilmiyorum. İnsanlar genelde bu günlerinde mutlu, heyacanlı kıpır kıpır olurlar ama ben nedense böyle hissetmiyorum tam olarak. Yani doğduğum gün olduğu için, arkadaşlarım ve aile bireyleri tarafından arandığım, mesajlar aldığım için mutluyum ama diğer taraftan hala doğum günümde yanımda olmasına alıştığım kişilerin yakınımda olmamasına alışamadım ve sanki hiç bir zaman da alışamayacağım. Orçun, Gizem ikinizi de çok özlüyorum, keşke en mutlu olmam gereken bu günümde sizin de sesinizi duyabilseydim, güzel mesajlarınızı alsam, gözlerinizin içine bakıp bir iki laf edebilseydik. Oralardan bana gülümsediğinize eminim, ben de sizi çok seviyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Her ikisini de cok ozluyorum bende. Keske hersey farkli olabilseydi. Universite bittikten sonra ne kadar cok sey degisti. Insan artik birsey hissedemiyor...

Her seye ragmen, iyiki dogdun Barin...

Adsız dedi ki...

büyüyoruz galiba... büyüdükçe kazandıklarımız mı daha çok oluyor yitirdiklerimiz mi?? kim bilir??
ama yine de gülümseyecek bir neden uydurmalıyız en azından kendimiz için...
İyi ki doğdun canım arkadaşım...

unique dedi ki...

biraz gec kaldim sanirim buradan kutlamak icin dogum gununu barincim ama beni bilirsin, deliye hergun bayram!!

buyuyoruz iste, hergun biraz daha! Ve hayat zorlasiyor, daha gercek oluyor hersey.. Yitirdiklerimiz canimizi acitiyor evet, ama bir yandan da varliklarini her zaman hissediyoruz icimizde!!

Iyiki varsin barincim! Mutlu, sevgi dolu ve beraber yillara nice nice...