9 Mart 2007 Cuma

Yarım cuma

Genelde cuma günleri burda uzun uzadıya bir şeyler karalıyorum ama bugün öyle olmayacak. Öğleden sonra askerlik şubesine gitmek için izin aldım. O yüzden olaki bu adam neden bu hafta öğleden sonra bloguna yazmadı, başına bir şey mi geldi diye merak edenlerin merakını gidermek istedim. Çok boş bir yazı oldu sanırım bu, kimseye bir şey katmıyor, o zaman dün öğrendiğim bir bilgiyi sizle paylaşayım, ORS Rulmanları'nın açılımı Ortadoğu Rulman Sanayi anlamına geliyormuş, evet gerçekten çok işe yarar bir bilgiydi bu. Neyse bakalım, benden bu kadar, içeri gidip izin kağıdı doldurmak gerekiyor.

2 yorum:

Diego dedi ki...

hayirlisi olsun barincim.. bakalim subede ne diyecekler.

unique dedi ki...

bos bir yazi diyorsun ama ben blogunu "bugun cuma, butun hafta yazmasa bile bugun yazar birsey" diyerek actim! TGIF oldu yani bir sekil :)

Hadi bakalim, sube gelismelerini haber et olur mu, merak ettirme cok!