2 Mart 2007 Cuma

hebele

Şubat ayı çabucak geçti, mart ayından gün almaya başladık bile. Cuma günleri saçma yazılarımla bana ve bloguma değer verenleri umarım çok sıkmıyorumdur. Bu hafta söz verdiğim gibi Bay J hakkında bir şeyler yazmayacağım, onun yerine daha eğlenceli bir konu olan ağır hizmet içten eksantrik dişli pompalar ve kullanım alanları hakkında bir şeyler karalayacağım deeeermişim. Tabiki böyle bir konuyla içiniz bayacak kadar kötü kalpli değilim, o yüzden daha neşeli bir konu olan düz ve helis dişli pompalar ve alev beklerinde bahsedeceğim, ahaha çok komik bir günümdeyim, inanın ki bu espriyi 7-8 satır daha devam ettirebilirim. Neyse şimdi cidden yazmak istediğim konu olan askerlik mevzusuna girmek istiyorum. Biliyorsunuz ki şubat ayı itibariyle yükseklisans programını tamamlamış bulunuyorum. Niyetim uzun süredir eylüle kadar bekleyip, doktora programına başvurmaktı ama bu kararımdan çeşitli nedenlerden dolayı vazgeçmiş bulunuyorum. Bunun sonucunda aile içinde yapılan bir toplantı sonucunda en kısa zamanda askere gitme kararı aldım, o yüzden hafta içinde askerlik şubesine giderek nisan celbinde beni silah altına almaları için(jargonu nası da kapmışım hemen) bir harekette bulundum. Şu an için nisanda alıp almayacakları belli değil, önümüzdeki hafta büyük ihtimalle bu sorunun cevabı belli olacak. Aslında bir gaz askere gidip geleyim isteğim askerlik şubesindeki atmosferi görünce biraz sekteye uğradı, diğer taraftan ise yaşımın 25'e geldiği düşünülürse bu yükü sırtımdan atıp, kendi hayatımı kurma yolunda ciddi bir adım atmak yolunda askerliği aradan çıkarmam gerekiyor. Nedense çoğu arkadaşım sen askerlik yapamazsın, çok zorlanırsın diyor. Aslında o kadar çıt kırıldım bir insan değilimdir ama kendime has huysuzluklarım da vardır. Bakalım gittiğim zaman neler gerçekleşecek, eğer bu celbe yetişmezsem büyük ihtimal ağustos ayında gideceğim. Bu konuda bir gelişme olursa yine sizinle paylaşırım.

Not: Ali'nin bıyıklı resimleri geçen haftaki güzel buluşmadan sonra elime geçmiş bulunuyor, en kısa zamanda bunlara blogumda yer vereceğim.

2 yorum:

Zeynep Ece Ünsal dedi ki...

gitmeeeeeee
sen gidersen ben her türlü dedikoduyu kime yetiştireceğim....
beni taa asker kışlasına kadar yorma:)

unique dedi ki...

ne cok arkadasim aldi bu karari ve her birini ilk duydugumda cok sasirdim, "sen askere mi gitcen, hadi bakalim yani" dedim.. Sende de oyle oldum gecen bahsettiginde, "barin mi-asker mi" diye.. Ama senin yapamadigin sey olmaz, zorlanirsin ama basarirsin, suphesiz!

ama tabii yazin ben ordayken sen de askerde olacaksin ki bu durum cok hosuma gitmedi diyebilirim.. Dur bakalim, cok vakit var.. Gider-gelirsin, sonra da bu taraflara tatile gelirsin, sozun var; ziyaret etcen beni ;)