30 Ocak 2007 Salı

spor

Bilen bilir yaklaşık 4 aydır bir spor salonuna gidiyorum. Niyetim son bir iki senede özellikle de Bonn'da kaldığım sürede aldığım kilolardan kurtulmak. Fitness'a başlayan herkes bir kaç ay içinde kilolar veriyor ve kasları toparlanıyor, nedense bende geçen bunca sürede herhangi bir değişiklik olmadı, göbeğim malesef hala kocaman. Son iki haftadır proje vs ile uğraşmaktan spor salonuna gitmeye ara vermiştim, dün bir azimle kaldığım yerden başlayım dedim ama pek başarılı olduğum söylenemez. Hem başta yaptığım koşuyu tamamlayamadım hem de diğer hareketlerde bayağı bir zorlandım, bundan çıkacak sonuç spora çok ara vermemek gerektiği. Aslında dünkü zorlamanın altında yatan başka bir neden de annnemin akşam dayadığı yemekler, bakalım bu akşam da spora gidesim var ama öncesinde yediklerime dikkat edeceğim.

Hiç yorum yok: