2 Kasım 2008 Pazar

Pazar Sabahı

Aslında eskiden beri sevdiğim bir gün olmamıştır pazar, ertesi gün okulun ilk günü olması nedeniyle hep içim sıkılmıştır. İş hayatında da bu pek farklı olmamakla beraber, yine de bu aralar pazar gününü sevmek için fazladan bir özen göstermeye çalışıyorum, sonuçta sadece 2 günlük bir tatile sahibim ve pazar günü de bu tatilin yüzde 50'sini oluşturmakta. 2 gecedir dışarı çıkmadığım, alkol almadığım ve çok geç yatmadığım için sabahın köründe uyanıyorum, eh bir taraftan da iyi oluyor aslında, tatil daha uzun sürüyormuş gibi geliyor. Neyse bakalım kahvaltı vakti geldi, şimdi yumurtalı, zeytinli, peynirli güzel bir kahvaltı yapma vakti.

3 yorum:

unique dedi ki...

benim cozemedigim sorun tam olarak bu iste: bu akademik olmak pazar sabah 11de kutuphaneye gidip, tum gunu orda gecirmek olarak kodlanmis bize.. Hani ben de bazen seviniyorum pazar diye, en azindan bolume gitmeme gerek yok diyorum.. Neden diye sorar insan, ben sormuyorum :)))

umarim pazarin keyfini cikardigin kadar, zeytin domates ve peynirin de tadini cikarmissindir ;)

melf dedi ki...

çıkardım ya evet, güzeldi kahvaltı çok. pazar günlerini sevmezdim ama artık kendimi sevmeye alıştırmam gerek. sonuçta algısal bir şey olsa sanki, yani uf bugün pazar yarın da pazertesi demek yerine, oh bugün pazar, bugün de bütün günüm tatil, işe gitmeme kocaman bir gün daha var demek lazım, bunu empoze ediyorum kendime :)

unique dedi ki...

tamamen destekliyorum seni :) evet aydin gencler olmak lazim ama pazar gunune gelince, at gozlugu ile bakalim ve o gunun tadini cikaralim, ne dersin????

not: seni burda gormek -tekrardan - cok guzel..